صفحات

۱۳۸۸/۰۷/۳۰

چوپانان دروغگو 8


این پست با احترام تقدیم می شود به مدیر وبلاگ رستاخیز سوشیانت
احکام چند تن از متهمان دادگاههای موسوم به «کودتای مخملی» صادر شده و در بین نامهای مطرح شده نامی از سران اصلاح طلب متهم وزندانی به چشم نمی خورد. میزان جرم افرادی که حکم محکومیتشان صادر شده است نیزـــ بر اساس آنچه به شکل علنی از رسانه ایران نمایش داده شد ـــ بسیار کمتر از سران اصلاح طلب متهم و زندانی است. شکی نیست که مبنای صدور احکام قضایی اخیر اعترافات متهمان در مقابل قاضی دادگاه به عنوان مرجع صدور حکم و اداره کننده دادگاه بطور اخص و آنانکه که بیننده تصاویر تهیه شده از نمایشگاهها بودند به عنوان افکار عمومی بطور اعم،بوده است. صدا و سیمای ایران به همراه مقامات قضایی به خواست دولتمردان ایران با تهیه تصاویر از اعترافات و فرایند برگزاری دادگاهها عملا سعی نمودند ضمن همراه نمودن افکار عمومی با خود؛ تایید افکار عمومی را برای احکام صادره به نفع عدالت تعریفی خود مصادره نمایند.در آینده نیز احکام سران اصلاح طلبی که در مقابل قاضی و دوربین تلویزیون به اتهامات وارده اعتراف نمودند صادر خواهد شد.
در چنین فرایندی تکلیف دادگاه با آنانکه اتهامات وارده را نپذیرفته و حاضر به اعتراف نشدند چیست؟ و چگونه می توان موافقت و تایید افکار عمومی را پشتوانه صدور حکم برای اعتراف یا اقراری نمود که افکار عمومی آن اعتراف را مشاهده ننموده است؟
افکار عمومی عملا و به عینه مشاهده نموده اند که در پروسه محاکمه آقایان«عبداله رمضانزاده» و «محسن صفایی فراهانی»و « احمد زید آبادی» در مقابل دوربینهای صداو سیما و قاضی دادگاه به هیچ جرم کرده یا نکرده اعتراف ننمودند و لاجرم وقتی دلیلی مستندی هم بر محکومیتشان موجود نیست(چه آنچه اگر موجود بود قاضی یا دادستان هنگام انکار در محضر دادگاه بر علیه آنها برای رد انکار؛آنچنان که رویه کار دادگاهها است به آنها خصوصا و به افکار عمومی عموما اعلام می کرد) باید هرچه سریعتر آنها آزاد و باز داشت کنندگان آنها بدون دلیل می توانند و باید راسا توسط مدعی العموم تحت پیگرد قرار گیرند.قسمت اخیر پیشکش حضرات . جالب خواهد بود که متولیان دادگاه و برگزار کنندگان نمایش عمومی دادگاه حالا باید به افکار عمومی جواب دهند که 1- چرا علیرغم عدم اعتراف نامبردگان فوق تاکنون هیچ تصمیمی برای آزادی آنها صورت نگرفته؟ 2- اگر عدم اعتراف آنها به معنای عدم مجرمیت نیست چرا تا کنون اسناد جرم به افکار عمومی اعلام ویا به فرض محرمانه بودن افکار عمومی توجیه نشده ؟ 3- فردا و فرداها؛ دادگاه و متولیان امر با احکامی که بر علیه آنها صادر و علیرغم تمام قوانین حقوقی و قضایی ملی و بین المللی احکام به مرحله اجرا هم خواهد گذاشت چه پاسخی برای افکا ر عمومی که عملا خودشان بر علیه خودشان بسیج نموده اندو طلیعه هایش از هم اکنون قابل مشاهد ه است خواهند داشت؟
+ نوشته شده در جمعه یکم آبان 1388ساعت 1:2 توسط علی مصلحی

۶ نظر:

  1. پاک نویس بعد از غیبت طولانی بروز شد..
    منتظر حضور شما

    پاسخحذف
  2. سلام علیکم
    آقای علی آقا مصلحی عزیز خیلی طول کشید غیبت ات! و ظهورت چه خواستنی است. آدرست را اصلاح کردم و در خانه نو از مطالبت بهره خواهم برد.

    پاسخحذف
  3. سلام دوست عزیز .
    کار خوبی کردید اما میدونید که وبلاگتون بدون فیلترشکن باز نمیشه ؟

    مطلبتون هم طبق معمول ، عالی بود . موفق و مؤید باشید .

    پاسخحذف
  4. سلام دوست عزیز .
    کار خوبی کردید اما میدونید که وبلاگتون بدون فیلترشکن باز نمیشه ؟

    مطلبتون هم طبق معمول ، عالی بود . موفق و مؤید باشید .

    پاسخحذف
  5. سلام دوست سبز من.
    آدرست را اصلاح کردم.
    ولی گویا شما جنبش سبزآران و بیدگل را از لینکدونی تان خارج کرده اید.

    پاسخحذف

چنانچه صاحب آدرس اختصاصی اینترنتی(وبلاگ-سایت)هستید، از منوی کشویی «نمایه» گزینه «نام/آدرس اینترنتی» را نتخاب نمایید.
می‌توانید از برگه تماس‌بامن هم استفاده نمایید.