صفحات

۱۳۹۰/۰۳/۰۲

دروغ‌هایی که اکنون کشف می‌شود

امام جمعه خرمشهر، پس از اعلام اینکه قضییه آب‌رسانی به خرمشهر و آبادان دروغ است، «احمدی‌نژاد» را مخاطب قرار داده و گفته است: «باید بفهمید همه قضیه آب‌رسانی به خرمشهر و آبادان که به شما گفتند دروغ بود، دروغ! عیب است برای رئیس جمهوری که اینهمه به او دروغ بگویند و متوجه نشود» (+)
بدون شک بیش از نود درصد قول‌ها و وعده‌هایی که آقای «احمدی‌نژاد» در سفرهای استانی به اهالی آن مناطق می‌داده‌اند و به همین میزان نیز قول و وعده‌های عمرانی در برنامه‌های کلان عمرانی و اجتماعی کشور دروغ بوده است و برای آنکه مشخص شود که این قول و وعده‌ها تا این اندازه با واقعیت فاصله دارد به هیچ عنوان به سپری شدن زمانی به اندازه چهار سال و سه سال و بیشتر از آن نیاز نبود و نیست. کافی بود با منقضی شدن زمان اولین وعده و محقق نشدن آن، آقای «احمدی‌نژاد» یا تیم حامیان او مورد بازخواست و سئوال قرار می‌گرفتند تا خیلی زودتر از این دروغ بودن وعده‌ها ابتدا مشخص و بعد اعلام عمومی شده و سپس در سایه آن اگر کسی در انتخابات درخواست نمود که به «احمدی‌نژاد» رای بدهید، با اعلام دورغ‌ها و وعده‌های کذب و محقق نشده از رای دادن سرباز زده می‌شد.
اما علت اینکه این اتفاق نزدیک به دست‌کم پنج سال زمان می‌برد و اکنون ابتدا امام‌جمعه خرمشهر و به زودی دیگر ائمه‌جمعه‌ای که ماموریت جمع‌آوری رای برای ایشان را با شعار «خدمتگذارترین دولت» و «بهترین دولت از مشروطه تاکنون» (+) داشتند، متوجه شده و اعتراض می‌نمایند را باید در جای دیگری جستجو کرد.
آقای «خامنه‌ای» بارها و بارها بر خلاف واقعیات روشن و شفاف اجتماعی، از خدمات بی‌نظیر دولت آقای «احمدی‌نژاد» صحبت و ایشان را مورد تعریف و تمجید شدید قرار داده است. به عنوان نمونه در اولین روز سال جاری در سخنرانی موسمی خود که همه ساله در مشهد ایراد می‌شود، کارنامه او را در سال89درخشان معرفی می‌نماید:
«آنچه كه در بخش دانش پيشرفته و فناورى بالا امروز در كشور وجود دارد و در حال وقوع است، بسيار بيش از آن مقدارى است كه به مردم اطلاع‌رسانى شده‌است... آدرس‌ها و گزارش‌هاى مراكز معتبر بين‌المللى نشان می‌دهد كه در اين قسمت، كشور شما از بسيارى از كشورهاى عالم پيشتر دارد حركت می‌كند و شتاب كشور چندين برابر متوسط شتاب جهانى است...اين در زمينه‌ى علم، كه حقاً و انصافاً همت مضاعف و كار مضاعف در آن مشهود است... زمينه‌ى ديگرى كه در آن، همت مضاعف را انسان مشاهده مي‌كند و به دنبال خود، دريائى از كار به وجود مى‌آيد، مسئله‌ى عرصه‌هاى اقتصادى است كه يك نمونه‌ى آن، گام بلند هدفمند كردن يارانه‌هاست...، مواجهه‌ى هوشمندانه و مقتدرانه با تحريم‌هائى... كه غرب به سردمدارى آمريكا و متأسفانه پيروى كوركورانه‌ى بعضى از دولتهاى اروپائى از آمريكا عليه ايران اعمال كرد... در توليد بنزين، كشور عزيز ما خودكفا شد؛... در زمينه‌ى اشتغال، كارهاى خوبى انجام گرفته است. ...بحمداللَّه اين سال به معناى واقعى كلمه، سال همت مضاعف و كار مضاعف بود…مردم به مسئولينِ خودشان علاقه‌مندند، به آنها اعتماد دارند، به آنها كمك می كنند، با آنها همراهى می كنند» (+)
آقای امام جمعه تاکنون به هیچ عنوان به خودشان اجازه نداده‌اند که به رهبری گزارش دهند که آنچه ما مشاهده می‌نماییم با آنچه شما اعلام می‌نمایید تعارض شدید دارد و نه تنها به خودشان اجازه نداده‌اند که به رهبری گزارش دهند که به خودشان اجازه نمی‌داده‌اند که به مقامی کمتر از رهبری هم گزارش دهند یا سئوال کنند. اما ظاهرا اتفاقات مثبتی افتاده که اعتراض اجازه بروز و ظهور پیدا می‌کند و باید این اتفاق را به فال نیک گرفت.
اما نکته و هشدار جالبی در اعتراض امام‌جمعه خرمشهر نهفته است: «عیب است برای رئیس جمهوری که این همه به او دروغ بگویند و متوجه نشود»
به زودی «احمدی‌نژاد» که آنهمه از طرف آقای «خامنه‌ای» به دولت پرکار و خدمتگذار و بی‌سابقه در سالهای پس از انقلاب در بین تمام دولت‌ها معرفی می‌شد، به عنوان یک خیانتکار معرفی شده و بلافاصله هم اعلام خواهد شد که تمام گزارش‌های داده شده به رهبری توسط آقای «احمدی‌نژاد» دروغ بوده است.
آیا آنزمان هم این امام‌جمعه و دیگر امام‌جمعه‌ها به رهبری متذکر خواهند شد که «عیب است برای رهبری که اینهمه به او دروغ بگویند و متوجه نشود»؟

0 نظرات:

ارسال یک نظر

چنانچه صاحب آدرس اختصاصی اینترنتی(وبلاگ-سایت)هستید، از منوی کشویی «نمایه» گزینه «نام/آدرس اینترنتی» را نتخاب نمایید.
می‌توانید از برگه تماس‌بامن هم استفاده نمایید.