صفحات

۱۳۸۹/۰۵/۱۸

آگاهی را پاس بداریم

ادعای کمک یک میلیارد دلاری «احمد جنتی» به همان اندازه کودکانه و مضحک بود که ادعای یک سایت اصولگرا مبنی بر فقر مالی و اجبار به مسافر کشی مهندس «میرحسین موسوی» و ادعاهای «اسفندیار رحیم مشایی» در باره فرهنگ ایرانی به همان اندازه دروغ و عاری از واقعیت است که حمله شدید آقای «مصباح یزدی» به آن ادعاها. و در همین راستا ادعای «اصولگرایی» به همان اندازه دروغ و فریب و کلاه برداری است که طرفداری از ولایت فقیه و شعار تو خالی «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند».
هیچ بر هیچ و پوچ بر پوچ به نام دین و ولایت واصولگرایی و آخرت و سعادت، سی سال است که بر گرده مردم مظلوم و ورشکسته، البته به تقصیر، سوارند و سواری می گیرند بی توجه به آنچه که احتمال دارد جان و توان این انسانی که برگرده اش نشسته ای و بی محابا می تازانی تمام شود و البته صبر وطاقتش. که امروز به سر آمده است و این به سر آمدن از همه جا و همه جهت حاجت به بیان ندارد که عیان است.
اما همچنانکه نوشتم ملت ورشکسته و هم البته به تقصیر و البته که این تقصیر هنوز هم در تشخیص علت ورشکستگی و تقصیر ادامه دارد؛ اما شکر خدا هر روز بیشتر از دیروز و فردا بیشتر و بهتر از امروز رنگ می بازد و مردم کم کم خادم و خائن را از هم باز می شناسند وخواهند شناخت.
«میرحسین موسوی» البته که آدم میلیاردر و اشرافی گرایی نیست. اما آن اندازه هم محتاج نیست که یک دستگاه پراید که ظرفیت چهار مسافر دارد را راه اندازد و محافظانش را در آن جای داده و در مسیری برای سوار کردن یک مسافر و گرفتن کرایه از او برای تامین مخارج زندگیش آمد و شد نماید. مردمی که این خبر را خواندند بلافاصله پرسیدند: این سایت مال دوستان «موسوی» است یا دشمنانش؟ و وقتی متوجه شدند به دوستان «موسوی» ربطی ندارد، تازه متوجه می شوند که به چه آدم حقیری رای داده اند.
مردم همچنین وقتی سخنان «جنتی» درباره کمک غرب به سران فتنه را شنیدند، البته که باور نکردند و در دل گفتند؛ که این آقا یا خانم طرفدار «موسوی» چه دروغهایی می گوید؟ ولی وقتی به خانه رسیدند و از تلوزیون ملی ایران این خبر را شنیدند حالا متوجه می شوند که به سفارش چه کسی به او رای داده اند ؟
نخبه گان که به آقای «احمدی نژاد» رای نداده اند، اما کم نیستند آدمهایی که خرج سنگین شهریه دانشگاه آزاد پسر و تامین جهیزیه برای دختر و اجاره خانه و مایحتاج روزانه فرصتی برای کسب اطلاعات از منابع غیر رسمی برایشان نمی گذارد، ولی آنقدر هم بی سواد و بی علاقه به فرهنگ و ملیت و سرنوشت خود نیستند و حالا وقتی می شنوند که «اشفندیار رحیم مشایی» گفته است که «فرهنگ ایرانی» اتفاقات فرهنگ سوز دوران چهار سال تصدی ایشان بر میراث فرهنگی را به یاد می آورند و متوجه می شوند که با پشتوانه چه دروغگوی بزرگی به «احمدی نژاد» رای داده اند.
مراجع و روحانیون سرشناس روی خوشی به دولت نشان نمی دهند . این بسیار روشن و مشخص است. الا آقای «مصباح یزدی» و حالا وقتی «مصباح یزدی» فرمایشات «مشایی» را محکوم می کند مردم البته که گیج می شوند که : ایشان اگر با آن فرمایشات مخالف است پس چرا بر خلاف تمام مراجع با آقای «احمدی نزاد» رفتار می کند ؟
حالا «آگاهی» متولد شده است.
و «دروغ» نفسهای آخر را می کشد.
یادمان نرود ریس جمهورمان گفته بود«" آگاهی" چشم اسفندیار حاکمیت دروغ است»
آگاهی را پاس بداریم

۱ نظر:

  1. سلام دوست من با مطلب جديد دويدن پشت ماشين به روزم .منتظرحضورت هستم.

    پاسخحذف

چنانچه صاحب آدرس اختصاصی اینترنتی(وبلاگ-سایت)هستید، از منوی کشویی «نمایه» گزینه «نام/آدرس اینترنتی» را نتخاب نمایید.
می‌توانید از برگه تماس‌بامن هم استفاده نمایید.