صفحات

۱۳۸۹/۰۱/۰۴

کاسپین ماکان نعل وارونه

نسل کشی، فرد کشی، خونریزی، قتل و.. بد است و محکوم و مذموم . خواه در خیابانهای ایران و توسط نیروهای دولتی وابسته به « محمد علی شاه قاجار » باشد، یا بدستور « محمد رضا شاه پهلوی» و توسط پلیس ایران، یا در زمان جمهوری اسلامی و توسط نیروی انتظامی . خواه در خیابانهای لبنان و فلسطین و غزه و بیت المقدس باشد و خواه در جنگلهای ویتنام جنوبی یا «هیروشیما» و «ناکازاکی»توسط آمریکا. با بمب های اتمی وشیمیایی و خوشه ای و ناپالم باشد، یا با یک سلاح سرد کوچک. قاتل ندا آقا سلطان باشد یا مردم بی پناه لبنان و فلسطین و بوسنی و ترکستان شرقی و چچن و ... هیچ فرقی نمی کند خون ریزی بنا بر تعلیم تمام ادیان آسمانی و تمام آیین ها ی بشری و مجمامع حقوقی جهانی محکوم است .
بر این قیاس و قاعده آقای «کاسپین ماکان» چنانچه همسر رسمی بانو « ندا آق سلطان » می بود؛ و به دلیل تعلمات شدید روحی و روانی ناشی از، ازدست دادن همسر و همراه زندگی، خود را نیازمند تسلی یک دولت بیگانه احساس می کرد؛ هم، به هیچ عنوانی حق نداشت برای تسلی خاطر به دامن رژیم اشغالگر قدس پناه ببرد که سالیان سال است جرم وجنایتهای ضد بشری و نسل کشی آن رژیم سرو صدای تمام رسانه های جهانی و مجامع رسمی و غیر رسمی حقوق بشر در سراسر جهان را در آورده ، و اگر نسل کشی رزیم صهیونیستی اسراییل وحشیانه تر و شدید تر از نسل کشی معروف « هالو کاست» و نسل کشی یهودیان به دست هیتلر در جنگ جهانی دوم ، نباشد کمتر نیست. بگذریم از اینکه اخیرا کشف شده است که نامبرده نه تنها همسر و همراه بانو « ندا آقا سلطان » نبوده بلکه سالهاست که از او جدا شده و در شرایط فعلی که همه آبها گل آلود شده، فرصت را برای صید ماهی مقصود مناسب یافته است.
و در د آورتر اینکه آدمی که در ساده ترین اصول اخلاقی و حقوقی و روابط خانوادگی درمانده است ، خود مدافع حقوق زنان معرفی نماید.
در همین رابطه « ندا آقا سلطان» چند بار باید کشته شود؟

۱ نظر:

  1. سلام برادر
    مطمئنا این قبیل کارها (سفر ماکان به اسرائیل) اگر با قصد و هدف سیاسی صورت گرفته،نه اخلاقیه و نه فایده مند... .
    تنها خوراک تبلیغاتی برای رسانه دولتی و حس بی اعتمادی در میان مردم ایجاد میکنه...به نظر من باید هر چه سریعتر این حرکت رو فراموش و از اون عبور کنیم.
    موفق باشید و سلامت

    پاسخحذف

چنانچه صاحب آدرس اختصاصی اینترنتی(وبلاگ-سایت)هستید، از منوی کشویی «نمایه» گزینه «نام/آدرس اینترنتی» را نتخاب نمایید.
می‌توانید از برگه تماس‌بامن هم استفاده نمایید.