صفحات

۱۳۸۸/۰۹/۰۳

اظهارات جالب یک مقام با مدرک قلابی درمورد مرحوم کردان

بنیادشهیدموضوع شهید اعلام کردن «کردان» را بررسی کند
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاري فارس، محمد رضا رحيمي معاون اول رئيس‌جمهور در حاشيه مراسم تشيع پيكر محروم علي كردان در جمع خبرنگاران در خصوص اينكه آيا كردان شيميايي بوده است و آيا شهيد محسوب مي‌شود؟ گفت: اين موضوع به نظر و تشخيص بنياد شهيد بستگي دارد و آنها بايد در اين زمينه بررسي و اظهار نظر كنند.وي افزود: آقاي كردان وقتي براي بازرسي به پيرانشهر رفته بودند بعد از بمباران شيميايي عراقي‌ها، به مواد شيميايي آلوده شده بودند، البته ما هم كه از دوستان ايشان بوديم از اين موضوعاطلاعي نداشتيم و ظاهرا ايشان در جلسه استيضاح خود به اين مساله اشاره كردند.
 معاون اول رئيس جمهور با بيان اينكه در برخي سايت‌ها نوشته‌اند مرحوم كردان از يك بيماري صعب‌العلاج رنج مي‌برد و در اثر اين بيماري فوت كرده است گفت: بيان اينگونه حرف‌ها در حالي است كه بنا بر آنچه پزشك ايشان گفته بودند، آثار بيماري قبلي در ايشان نمانده بود و به نظر من مجموعه رفتارهايي كه در مورد آقاي كردان انجام شد يكي از عللي بود كه وي را در اين سن از دنيا رفت.
 رحيمي با بيان اينكه زندگي و مرگ ايشان بايد براي همه ما الگو باشد اظهار كرد: همه ما بايد به حسن برادري و احكام نوراني شرع مقدس توجه كنيم و از آنچه نهي شده‌ايم از جمله تهمت‌زدن، خودداري كنيم، اما متاسفانه اين مساله در مورد آقاي كردان، يعني تهمت‌زدن به ايشان در اوج خود بود و سازمان‌دهي كه عليه ايشان در راستاي تهمت‌ها انجام شده بود بي‌نظير بود.
وي در ادامه اظهار داشت: اميدوارم مرگ ايشان باعث اصلاح كساني شود كه احكام نوراني شرع را كنار گذاشته‌اند و در زندگي بعد از مرگ كردان خود را اصلاح و بازسازي كنند.

۳ نظر:

  1. آخ گفتي علي آقا .. جي بگم آخه !!
    اصلا توضيحي نميشه داد

    پاسخحذف
  2. سلام
    این «مجموعه رفتارها» که با مرحوم کردان شد و به قول آقای رحیمی، مرگ کردان را در این سن در پی داشت، نقل هر کوی و برزن است. و این یعنی آقایانِ مجلسی ها، حضراتِ علیرضا زاکانی و الیاس نادران. دست از سر بنده بردارید. یعنی آی مردم، ببینید، من قبل از ورود حضرت عزرائیل تذکر دادم، اینها دارن با جون من بازی می کنن!

    پاسخحذف
  3. دوست عزیز ومهربان جناب آقای مصلحی
    با سلام وارادت
    اینجانب بر خود فرض می دانم از مساعی حضرتعالی در ابرازهمدردی غم از دست رفتن شادروان مرحوم رحمت الله حیدر زاده تشکر وقدردانی نمایم ازخداوند بزرگ برای شما وخانواده محترمتان سلامتی وسعادت را خواستارم

    پاسخحذف

چنانچه صاحب آدرس اختصاصی اینترنتی(وبلاگ-سایت)هستید، از منوی کشویی «نمایه» گزینه «نام/آدرس اینترنتی» را نتخاب نمایید.
می‌توانید از برگه تماس‌بامن هم استفاده نمایید.