صفحات

۱۳۸۸/۰۵/۲۷

دولت دهم دولت مستعجلی است

دولت دهم دولت مستعجلی است.این پیش بینی نیازی به آداب دانی در جمبل و جادو و کف بینی یا آشنایی و تسلط به علومی چون ستاره شناسی و نجوم و رمل و اسطرلاب و هیپنوتیزم و مسائلی از این دست ندارد.حتی لازم نیست برای یافتن این واقیعت عریان چندین سال وقت و عمر گرانبهایتان را بعنوان دانشجوی علوم اجتماعی و جامعه شناسی پشت میزهای دانشگاه و در کنفرانسهای علمی و کارگاههای عملی برای چنین علومی سپری کرده باشید.نه هیچکدام از اینها لازم نیست. فقط کافیست از نعمت دیدن و شنیدن بی بهره نباشید و صد البته ضمن برخورداری از نعمتها در غفلت و خواب و بی بهره گی هم نباشید که الحمدلله امروزه اکثر مردم چنین نیستند و در یک جنبش بیداری حضور دارند و اغلب خلایق خواب نیز در حال بیداری و پیوستن به این جنبش می باشند.

شاید اگر در ماههای پایانی سال ۱۳۵۸ کمتر کسی می توانست پیش بینی وباور کند که انتخاب دکتر«سید ابوالحسن بنی صدر»با بیش از ۷۵ درصد آرا ماخوذه به ریاست جمهوری اسلامی ایران،سرآغاز دورانی از تشنج و درگیری سیاسی و اجتماعی خواهد بود که مهر تعجیل را بر پیشانی دولت وی برای سرآمدن نابهنگام دولتش خواهد زد،اما امروزه اغلب را ی دهندگان به دکتر «محمود احمدی نژاد» به فاصله بسیار کوتاهی از کرده خود پشیمانند و امروز در کنار آنان قرار گرفته اند که از ابتدا با آنان هم رای و با آقای دکتر «احمدی نژاد» همراه نبوده اند.این همراهی زود هنگام زود هنگامی پایان غم انگیز آقای دکتر «محمود احمدی نژاد» و مستعجل بودن دولت دهم را نوید می دهد.

برای درک سیاهی شرایطی که در آن بسر می بریم و لزوما ،بر اساس نتایج اعلام شده در شامگاه جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۸۸ آقای دکتر «محمود احمدی نژاد»به عنوان ریس جمهور که بر اساس نص صریح قانون اساسی شخص دوم کشور تعریف شده است ،مدیریت و مسئولیت کامل آنرا بر عهده دارد ،لازم نیست به علوم غیبی متوسل شوید . کافی کمی دقیق تر شوید.

اصلن لازم نیست با خودتان جدال داشته باشید که آیا صداو سیما که می گوید «ترانه موسوی» زنده است راست می گوید؟یا شیخ«مهدی کروبی» که می گوید «ترانه موسوی» مرده است؟و یا اینکه آیا بنا به گفته برگزار کنندگان دادگاه ،اعترافات آقایان «ابطحی»و «عطریانفر»و... صادقانه و واقعی است؟یا بنابر گفته نامزدهای معترض به نتیجه انتخابات ،احزاب متبوع بازداشت شدگان وخانوادهها و حامیانشان،اعترافات از روی اجبار و تحت شرایط سخت زندان اخذ شده است؟ نه اصلن لازم نیست برای کشف حقیقت تناقض در اخبار سایتها و رسانه ها روی شبکه جهانی اینترنت و یا شبکه های خبری ماهواره ای بی بی سی یا صدای آمریکا با اخبار شبکه های متعدد رسانه ملی خودمان خود را آزار دهید.

اصلن لازم نیست به مغز تان ـ برای انجام کار سخت و صعب کشف صداقت از لابه لای کلمات کاملا متناقض «کیهان»،«رسالت»،«جوان» و ...با کلماتی که توسط «اعتماد»،«اعتمادملی»،«آفتاب یزد»و ... به شما ارائه می شود ـ فشار بیاورید.

گمان می کنید اگر به شک افتادید که آقای « خامنه ای » که ، جبهه می رفته است،ریس جمهور بوده است،نمازجمعه می خوانده و می خواند،امروز تلویحا می گوید که: «میر حسین موسوی» که اتفاقا او هم ،هم جبهه می رفته،هم نخست وزیر محبوب و مورد تایید امام بوده ،هنرمند بوده وهست و کوچکترین نقطه مشکوکی در زندگیش نیست و....آدم خوبی نیست،اصل بدیهی فلسفه که دو نقیض با هم جمع نمی شوند فاقد اعتبار است؟

اصلن چرا بیراهه و کج راهه برویم خیلی ساده همین چند روز پیش در کیفر خواست تنظیمی از طرف دادگاه موسوم به «دادگاه محاکمه متهمان کودتای مخملی» آمده بود که بر اساس اقاریر شرعی و عرفی و حقوقی و البته صادقانه اکثر متهمان، جریان کودتا در شبهای نزدیک به ۲۲خرداد ۱۳۸۸در جلسه ای باحضورآقایان «کروبی،موسوی،خاتمی و هاشمی »طراحی و کلید خورده است.حتما آنقدر ساده نیستید که شک کنید این کیفر خواست و اصلن این دادگاه توسط خدای ناکرده «موساد»و «سیا» و « ک.گ ب» طراحی و اجرا شده است.نه خیر همه این تشریفات دقیقا زیر نظر همان قوه قضاییه ای برگزار شده که دیروز در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید آن ،آقای «هاشمی رفسنجانی» یعنی همان متهم اصلی کیفر خواست حضور داشت و اتفاقا سخنرانی هم کرد.

نه اصلن بیایید همه اینها و صدها مثال و موارد مشابه از این دست را رها کنید.برای باور اینکه دولت دهم دولت مستعجلی است چند اتفاق خیلی ساده و کوچک اسناد غیر قابل خدشه ای بر این ادعاست.شما کافی است فقط شبها ساعت هشت ونیم غروب برنامه بیست وسی را دقیقا ببینیند.همه چیز دستگیرتان می شود.دیگر اینکه تماشای نمایش دادگاه موسوم به کودتا را هم فراموش نکنید .وقتی برنامه نویسان و طراحان بخش خبری بیست وسی آنقدر دستپاچه هستند که از یک دقت ساده در اینکه نام «ترانه» و نام خانوادگی «موسوی» انقدر در ایران پر کاربرد و فراگیر است که عدد۳ برای نشان دادن فراگیری آن فوق العاده مضحک است ،متوجه عجله بیش از حد آنها برای سقوط ریس جمهور محبوبشان می شوید.و وقتی مشاهده می کنید که در کیفر خواست بدون توجه به سن متهم اقرار او مبنی بر اینکه او رییس دفتر نخست وزیر «موسوی » بوده است ،با شادی بسیار درج می شود و بعد با احتساب سن متوجه می شوی که این آقا در آنزمان کودکی ۱۱ساله بوده است،حالا عطش دادگاهیان را برای سقوط متوجه می شوی.

اما از همه جالبتر شتاب زاید الوصفی است که شخص آقای رییس جمهور برای این کوچ ناخواسته از ساختمان پاستور دارند .دقت کنید: در پی ادامه تمرد میرحسین موسوی از دستورات واجب الاطاعه دکتر احمدی نژاد، حکم عزل وی از ریاست فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران صادر و طی حکم جداگانه ای، پروفسور سعید حدادیان از چهره های ماندگار و خدوم عرصه فرهنگ و هنر کشور به ریاست این نهاد عالی هنری فرهنگی منصوب شد.

اما یک تفاوت بزرگ بین دوران ریاست جمهوری دکتر «سید ابوالحسن بنی صدر» و دوران امروز ما و ریاست جمهوری آقای دکتر «احمدی نژاد» هست.و آن اینکه در دوران «بنی صدر»اکثر مردم می خواستند او باشد و امام نمی خواست اما امروز اکثر مردم نمی خواهند آقای «احمدی نژاد» باشد ولی مقام رهبری می خواهند.

تا خدا چه خواهد؟یاحق

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و هفتم مرداد 1388سا

۳ نظر:

  1. سلام. اشاره ظريفي در پارگراف آخري داشتي.كاملاً درست بود.فقط جسارتاً متن كمي طولاني بود.

    پاسخحذف
  2. با سلام
    بامطلب جدید

    متجاوزین حسین شریعتمداری و محمد تقی مصباح یزدی هستند.

    منتظر حضور سبزتون هستم

    پاسخحذف
  3. با سلام. پیشنهاد میکنم عکستان را بردارید. وبلاگ نویسها گاهی امنیت ندارن. البته دوستان بلاگفایی بدون عکس دچار مشکل بودن و بلاگر به دلیل ایرانی نبودنش امن است اما گذاشتن عکس کمی نگران کننده است.
    موفق باشید.

    پاسخحذف

چنانچه صاحب آدرس اختصاصی اینترنتی(وبلاگ-سایت)هستید، از منوی کشویی «نمایه» گزینه «نام/آدرس اینترنتی» را نتخاب نمایید.
می‌توانید از برگه تماس‌بامن هم استفاده نمایید.