صفحات

۱۳۹۰/۰۲/۱۴

هتاكي سفارش كدام اسلام است؟

باور كنيد فيزيك صورت هيچ آدمي بر اساس قواعد دقيق علمي و بر اساس نصوص صحيح دين اسلام، كه آقايان اداره كننده سايت‌هاي «جهان‌نيوز» و «رجا‌نيوز» خود را مقيد به اطاعت از دستورات آن مي‌دانند، و ساير اديان آسماني، دست هيچ شخصي نيست و هر شخص با فيزيك صورت و ظاهري خاص متاثر از ‍ژنتيك والدين و محيط زيست و تاثير و تاثرات خاص عوامل فوق و مسائلي ديگر از مادر متولد مي‌شود.
اگربه توحيد فاعلي اعتقاد داشته باشيم، همه اين اختيارات فقط دست خداست و متفاوت و زشت و زيبا بودن صورت انسانها با نسبت‌هاي متفاوت تنها حكمت خدا و بر اساس ارداه او تعريف و طراحي مي‌شود.
«بلا‌ل‌حبشي» موذن مخصوص پيامبر اسلام، برده سيه چرده و ظاهرا زشتي بوده است كه شدت علاقه پيامبر اسلام و خانواده گرامي‌اش به او به ساده‌ترين شكل اعلام مي‌نمايد كه در دين اسلام، زشتي يا زيبايي صورت و فيزيك خاص چهره نشانه برتري و فروتري نيست. در هيچ يك از اديان آسماني ديگر نيز هيچ نشانه‌اي دال بر برتري انساني به دليل ظاهر و صورت زيبا وجود ندارد. تنها ملاك برتري انساني در تمام مكاتب بشري و آسماني از اين منظر به جاي «صورت زيبا» «سيرت زيبا» معرفي شده‌است.
بر اساس دستورات اديان آسماني و همچنين توصيه‌هاي اصول اخلاقي، تمسخر كسي به دليل چهره ناقص يا زشت يا به دلايلي مشابه به شدت مضموم و زشت تلقي و مورد نكوهش شديد قرار گرفته است.
شايد در بين مديران و گردانندگان و خبرنگاران و گزارش‌گران و كارمندان سايت‌هاي «جهان‌نيوز» و «رجا‌نيوز» انساني با فيزيك صورت خاص يا چهره زشت وجود نداشته باشد.
شايد در بين اعضاي خانواده درجه اول و دوم و سوم و چندم حضرات گرداننده و مدير سايت‌هاي فوق‌الذكر هم آدمي با مشخصات ظاهري فوق نتوان سراغ گرفت.
شايد در بين همراهان و همقطاران سياسي و حزبي حضرات نيز چنين انساني وجود نداشته باشد. و بزرگ‌ترين افتخار آقايان گرداننده و مدير و كارمند و اقوام و همراهان و همقطاران سايت‌هاي «جهان‌نيوز» و «رجا‌نيوز» اين باشد كه زيباترين مخلوقات خداوند هستند و از اين منظر خداوند نعمت را بر آنها تمام كرده باشد. زهي سعادت و به قولي خوش به حال خود و خانواده و اطرافيان‌شان. انشاالله خداوند به همه آنها «سيرت زيبا» هم عنايت فرموده باشند. چيزي كه مطمئنا مديران اين رسانه‌ها از فقدان يا كمبود آن به شدت رنج مي‌برند.
لفظ اهانت و تمسخر آلود‌« جوجه‌اردك زشت» بر خلاف ادعاي سايت «رجا‌نيوز» كه ادعا مي‌نمايد؛ توسط دوستان سركار خانم «علي‌نژاد» به او داده شده، توسط سايت هتاك و بنگاه دروغ‌پراكني «جهان‌نيوز» جعل و به قصد اهانت به ايشان اولين بار توسط اين سايت بكار گرفته شد. از آن گذشته به فرض صحت ادعاي «رجا‌نيوز» كه- :" معصومه قمی در میان دوستانش به دلیل فیزیک خاص صورتش به "جوجه اردک زشت" معروف است؛"- هيچ‌ يك از اصول اخلاق شرعي، اخلاق به معناي عام كلمه، و اصول اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري به نويسنده گزارش‌ و مديران اين سايت اجازه نمي‌دهد كه در يك گزارش رسمي از عنوان طنز و اهانت آلود مصطلح در بين دوستان يك نويسنده يا فعال سياسي به قصد تخريب عقيده و نظر سياسي او در گزارش استفاده مستقيم بنمايند.
اين هتاكي آشكار ممكن است لحظات كوتاهي براي هتاكان سرمستي كاذب فراهم نمايد و كاميابي بزرگي را احساس نمايند.اما بدون شك قبل از هرچيز اين اخلاق است كه توسط مدعيان دين‌داري و مسلماني به مسلخ مي‌رود و ديري نخواهد پاييد كه اين شتر بر در خانه اربابان هتك و فحاشي و اهانت زانو خواهد زد.سرافكندگي و شرم آنروز چاره‌اي نخواهد داشت آنچنان كه امروز انگشت حسرت و تحير گزيدن عده‌اي از همراهان ديروز ريس جمهور تقلب و دروغ هويدا شده و براي سرافكندگي چاره‌اي نيست.
و سخن آخر اين كه:
گر مسلماني از اينست كه حافظ دارد / واي اگر از پي امروز بود فردايي
پی‌نوشت:
خانم علی نژاد در پاسخ به ایمیل من نوشتند:
«سلام دوست عزیز و پوزش که دیر جواب دادم
متاسفانه آن زمان که جوان تر بودم یک بار خانم شهلا شهرکت در زنان با من مصاحبه کرد و تیتر زد جوجه اردک زشت اخراجی مجلس هفتم و گفت دوستان مسیح او را اینطور صدا می کنند....اون موقع دلیل سیاسی داشت نه به خاطر فیزیک خاص صورت . دلیل آن هم مربوط به داستان جوجه اردک زشت بود که متاسفانه این حضرات از بی سوادی شان این زشتی را به صورت ربط دادند. بسیار ممنونم از نوشته شما دوست عزیزم...»

0 نظرات:

ارسال یک نظر

چنانچه صاحب آدرس اختصاصی اینترنتی(وبلاگ-سایت)هستید، از منوی کشویی «نمایه» گزینه «نام/آدرس اینترنتی» را نتخاب نمایید.
می‌توانید از برگه تماس‌بامن هم استفاده نمایید.