صفحات

۱۳۸۸/۱۰/۲۱

وقتی احمدی نژاد، برای شنیدن حرفهای آقای خامنه ای وقت ندارد!

اين پست از وبلاگ « اوتوپيا » انتخاب شده است
آقای خامنه ای در دیدار بامردم قم گفته: "...حركت عظیم مردم در 9 دی ماه حجت را بر مسئولین تمام كرد.اگر صدها بار برای نعمت هوشیاری این ملت، سجده شكر بجا آورده شود، باز هم كم است ... حضور مردم در صحنه بزرگترین ثروت و پشتوانه نظام است".

او تبلیغات غلط و مغرضانه رسانه های بیگانه درباره حكومتی بودن راهپیمایی عظیم نهم دی را رد کرده و در همانجا افزوده:" آنها با این گونه تبلیغات، ناخواسته به قدرت مردمی جمهوری اسلامی اعتراف می كنند چرا كه هیچ حكومتی در جهان قادر نیست ظرف 2 روز چنین بسیج عظیم ملی را انجام دهد و دهها میلیون نفر را به خیابانها بكشاند.

از آنطرف احمدی نژاد، که معمولا برای شنیدن حرفهای آقای خامنه ای، جهت هماهنگ کردن سیاستها و سخنرانیها، وقت ندارد، از "ضرغام تی وی" و ۸۰ کانال رادیویی و تلویزیونی سراسری و استانی اش تشکر کرده که نقش پررنگی در "خلق حماسه ۹ دی" داشته است. خبرگزاری "ضرغام تی وی" (سابقا واحد مرکزی خبر) در گزارش خود آورده است: " رئیس جمهور در این جلسه از اقدامات موثر رسانه ملی در خلق حماسه نهم دی ماه نیز تقدیر کرد!

این تناقض اشکار به وضوح چهره حکومتی و دولتی راهپیماییهای ۹ دی را نشان میدهد. امری که البته کسی شکی در آن ندارد. البته حرف آقای خامنه ای از زاویه دیگری می تواند درست باشد و دلیلی برای دولتی نبودن راهپیمایی حامیان دولت. چرا که اساسا "ضرغام تی وی" یک موسسه خصوصی است و آنها به عنوان یک موسسه خصوصی آزادند هر گونه که مایلند برای حامیان خود برنامه سازی کنند. مخالفان هم حقی در آن ندارند جز پرداخت مالیات برای تامین هزینه هایش! البته بخشی از هزینه های "ضرغام تی وی" از پول نفت تامین می شود که طبعا مخالفان حکومت، هیچ سهمی در پول آن ندارند! سهم مخالفان حکومت هم طبیعتا مرگ، تبعید، شکنجه، کهریزک و ... است.

سبزها زورآزمایی خیابانی است، اما تجمع حامیان دولت حماسه عظیم و ماندگار تاریخی!

۲ نظر:

  1. جالب بود ..
    اما به خدا حوصله ندارم راجع بهش نظر بدم (راست گفتم)

    اين عكس واسه محاست ؟؟

    پاسخحذف
  2. سلام علیکم و رحمة الله.
    بسیار بسیار جالب بود.
    مطالب این گونه قیاسی و تحلیلی متاسفانه در بلاگها کمتر دیده می شود که حاصل تحقیق در اخبار این سایت و آن سایت است.
    بنده نتوانستم نامه آقای عبدالرضا موسوی به آقای معلم را در بلاگ شما بیابم.

    پاسخحذف

چنانچه صاحب آدرس اختصاصی اینترنتی(وبلاگ-سایت)هستید، از منوی کشویی «نمایه» گزینه «نام/آدرس اینترنتی» را نتخاب نمایید.
می‌توانید از برگه تماس‌بامن هم استفاده نمایید.