صفحات

۱۳۸۴/۰۸/۲۳

مشی شیعه


آورده‌اند که: امام چهارم «حضرت امام سجاد» (ع) مورد تعرض و دشنام و تهمت یکی از بستگانش قرار گرفت. نزدیکان امام می‌خواستند به او تعرض کرده و جوابش را بدهند که با ممانعت امام روبه‌رو شدند. بعد امام در حضور یارانش به او اینچنین پاسخ گفت: «اگرآن حرف‌ها که در مورد من گفتی در مورد من صحت داشته باشد که خدا مرا بیامرزد ولی اگر صحت نداشته باشد که خدا تورا بیامرزد» بی‌آنکه بخواهم «اکبر گنجی» را با شخص روبه‌روی امام سجاد(ع) مقایسه کنم می‌گویم:
من اگر جای آقای «خامنه‌ای» بودم می‌دادم یک آبگوشت بزباش ردیف تهیه کنند همراه با نان سنگک خاشخاشی ناخنکشی شده، بعد می‌گفتم «اکبر خان گنجی» را از زندان بیاورند. می‌نشستیم با هم یک ناهار مفصل می‌خوردیم. بعد می‌گفتم: اکبر آقا، آن حرفها که شما درباره ما گفته‌ای اگر درباره ما صحت داشته باشد که خدا مرا بیامرزد و اگر صحت نداشته باشد که خدا تو را بیامرزد.حالا برو با زن وبچه‌هایت به خوبی و خوشی زندگی کن.شما چطور؟
نوشته شده در دوشنبه بیست و سوم آبان 1384ساعت 23:31 توسط علی مصلحی

0 نظرات:

ارسال یک نظر

چنانچه صاحب آدرس اختصاصی اینترنتی(وبلاگ-سایت)هستید، از منوی کشویی «نمایه» گزینه «نام/آدرس اینترنتی» را نتخاب نمایید.
می‌توانید از برگه تماس‌بامن هم استفاده نمایید.