صفحات

۱۳۸۷/۰۸/۱۰

مددی

حجاب چون بدری، زین فرشتگان چه کسی است
که پشت صورتکش، صورت مهیبی نیست؟
مگر تدارک این شور و شر برای بشر
همه به جزیه دندان زدن به سیبی نیست؟
 (مرحوم «حسین منزوی»)
به هیچ عنوان قصد اهانت یا تخطئه «مددی» را ندارم. همچنانکه بر آن هم نیستم تا حکم به معصومیت یا برائت او بدهم. قصد ایراد ندارم چرا که من هم یک انسان هستم و غریزه جنسی دارم و شاید جنون سکس هم داشته باشم. می‌توانم بالقوه «مددی» دیگری باشم و اگر مسئول «معاونت‌فرهنگی» یک دانشگاه شدم؛ دانشجویی از جنس مخالف به من مراجعه کرد و.... الخ؛ آیا به یک «مددی» بالفعل تبدیل می‌شوم یا نه؟ الله‌اعلم.
پس از آنکه حدود یکسال بود دیدن موبایل واصطلاحا بلوتوث‌بازی را بر خود حرام کرده بودم، شب گذشته در دفتر یکی از دوستان ناغافل و البته علاقمند؛ فیلم مربوط به حادثه دانشگاه زنجان را دیدم. باور کنید حالم به شدت خراب شد و به شدت از خودم که یک مرد هستم متنفر شدم.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

چنانچه صاحب آدرس اختصاصی اینترنتی(وبلاگ-سایت)هستید، از منوی کشویی «نمایه» گزینه «نام/آدرس اینترنتی» را نتخاب نمایید.
می‌توانید از برگه تماس‌بامن هم استفاده نمایید.